Veelgestelde vragen
Het kan gebeuren dat u na het lezen van de beschrijvingen op HuisenTuinhulp.nl nog vragen heeft. Staat uw vraag niet bij deze veelgestelde vragen vermeld? Neem dan contact met ons op. We helpen u dan zo snel mogelijk verder.
Lees hieronder onder veelgestelde vragen:
IK ZOEK EEN KLUSSER
Huis- en Tuinhulp biedt u betrouwbare en betaalbare klussers voor alle mogelijke werkzaamheden in uw huis of tuin. Neem gerust contact met ons op!
Hoe vraag ik een huis- of tuinhulp aan?
Door het aanvraagformulier in te vullen en te verzenden plaatst u een aanvraag voor een huis- of tuinhulp. In dit formulier kunt u aangeven om welke werkzaamheden het gaat en hoe snel de klus uitgevoerd moet worden. Bovendien kunt u hier ook invullen of het om een eenmalige of periodieke klus gaat.
Zodra Huis- en Tuinhulp uw formulier ontvangt, gaan we voor u aan de slag. Op basis van uw wensen selecteren we drie gescreende professionals die u snel en kundig kunnen helpen. Deze drie opties ontvangt u in een overzichtelijke e-mail. Zodra u een keuze heeft gemaakt, kunt u zelf contact met de klusser opnemen.
In hoeverre zijn de klussers op Huis- en Tuinhulp gescreend?
Iedere klushulp in het bestand van Huis- en Tuinhulp is gescreend op basis van een interview. Hierin zijn werkervaring, motivatie, beschikbaarheid en integriteit uitgebreid besproken. Alleen betrouwbare mensen worden aan het netwerk van Huis- en Tuinhulp toegevoegd.
Is er een minimale tijdsduur voor het inhuren van een klusser?
De minimale tijdsduur voor een klus is een uur. Daarbij maakt het aantal mensen dat aan de klus werkt niet uit.
Wat kost een klusser per uur?
Iedere hulp of klusser hanteert een vast uurtarief .
Rekent een klushulp reiskosten?
Als er geen geschikte klusser in uw regio beschikbaar is, kunt u ervoor kiezen om een klusser uit een andere regio aan te nemen. Het kan dan wel zijn dat er reiskosten worden gerekend. Dit gebeurt uiteraard nooit zonder overleg.
Rekent een klushulp voorrijkosten?
De klussers van Huis- en Tuinhulp rekenen in geen enkel geval voorrijkosten.
Kan ik een klus annuleren?
U kunt een klus in overleg met de klusser annuleren.
Hoe betaal ik de klusser?
Na goedkeuring van de uren ontvangt u van Huis- en Tuinhulp een factuur van de gewerkte uren (en eventuele overeengekomen aanvullende kosten) van uw dienstverlener. U betaalt gemakkelijk via de meegestuurde betaallink via iDEAL, bankoverschrijving of automatische incasso .
Moet ik altijd een contract tekenen?
Het ondertekenen van een contract is zeker niet verplicht. Bij een grotere of periodieke klus wordt dit echter wel aangeraden.
Moet ik zelf het benodigde gereedschap aanleveren?
Uw klusser neemt in overleg de benodigde materialen mee. Als het om huishoudelijk werk gaat, wordt er wel van u verwacht dat u minimaal de volgende spullen in huis heeft:
– Poetsdoeken
– Allesreiniger
– Stofzuiger
Waar kan ik een klacht indienen?
U kunt een klacht indienen door contact op te nemen met de klusser of een e-mail naar info@huisentuinhulp.nl te sturen. We nemen uw klacht dan direct in behandeling.
IK BEN EEN KLUSSER
Schrijf u gratis in bij Huis- en Tuinhulp en ga aan de slag als klusser bij mensen in uw regio. Zowel zzp’ers, als kleine bedrijven en gepensioneerde mensen zijn welkom!
CONTACT
Heeft u een vraag over onze werkwijze, problemen met inloggen of een erg specifieke klus? Neem gerust contact met ons op!